POS | No. | DRIVER | TYPE | LAP | TOTAL | DELAY | GAP | BEST | LAP | TEAM | |||
1 | 4 | 白井 大/佐久間 幸雄 | RAKAMA | 39 | 30'22.974 | 78.56Km/h | 45.499 | 30/39 | ddd | ||||
2 | 31 | 石井 誠 | 39 | 30'51.204 | 28.230 | 28.230 | 45.808 | 39/39 | 力技システム | ||||
3 | 11 | 久野 雅章/黒崎 公浩 | 39 | 31'01.523 | 38.549 | 10.319 | 46.313 | 9/39 | TRMカートランド選抜隊A 1/2 | ||||
4 | 19 | 半田 和也/野澤 健 | TONY KART | 39 | 31'02.838 | 39.864 | 1.315 | 46.551 | 6/39 | HRプロジェクト | |||
5 | 17 | 尾林 真生/馬嶋 康史 | YAMAHA | 38 | 30'28.179 | 1Lap | 1Lap | 46.408 | 19/38 | Team S and O | |||
6 | 5 | 吉原 祐一 | birel | 38 | 30'47.216 | 1Lap | 19.037 | 46.815 | 8/38 | PSR racing NEXT | |||
7 | 8 | 安東 健介/三宅 孝明 | birel | 38 | 30'50.981 | 1Lap | 3.765 | 46.932 | 36/38 | Team 道楽の会 | |||
8 | 20 | 渡邊 大輔/菅藤 晃 | birel | 38 | 30'57.683 | 1Lap | 6.702 | 47.428 | 31/38 | KMRT | |||
9 | 33 | 東 良平/東 健太 | YAMAHA | 38 | 30'58.218 | 1Lap | 0.535 | 47.405 | 34/38 | Team わった | |||
10 | 23 | 阿部 忠秋/斉藤 祐一 | YAMAHA | 38 | 31'05.259 | 1Lap | 7.041 | 46.913 | 30/38 | Team A・K | |||
11 | 9 | 諏訪 祥雄/河上 修二 | birel | 37 | 30'35.731 | 2Laps | 1Lap | 47.566 | 30/37 | S.Kレーシング with KL | |||
12 | 13 | 田辺 太祐/板橋 健幸 | birel | 37 | 30'41.272 | 2Laps | 5.541 | 47.988 | 21/37 | DT@F.O.R | |||
13 | 1 | 鈴木 昇/吉葉 清人 | birel | 37 | 30'48.128 | 2Laps | 6.856 | 47.597 | 37/37 | TRC | |||
14 | 22 | 飯塚 治城/神子谷 安弘 | 37 | 31'04.494 | 2Laps | 16.366 | 47.810 | 12/37 | GKNドライブイン宇都宮 | ||||
15 | 25 | 日野 宣彦/武田 康裕 | INTREPID | 36 | 30'28.418 | 3Laps | 1Lap | 47.837 | 24/36 | KLRT | |||
16 | 27 | 佐藤 正規/小河 諒 | INTREPID | 34 | 29'14.420 | 5Laps | 2Laps | R 44.932 | 7/34 | CROPPED HEADS with fusion.M R/TEAM |